Prekių pristatymas

11.1 Pirkėjui užsakant prekes svetainėje – zaliaszingsnis.lt, pirkėjas pasirenka pristatymo būdą. Pirkėjas užsakydamas prekes privalo užpildyti reikiamus duomenis reikalingus tinkamai atlikti paslaugą. Jei, duomenys yra užpildomi netinkamai dėl Pirkėjo kaltės – visą atsakomybę dėl prekės neatvykimo tiesiogiai prisiima Pirkėjas. Prekės pristatomos Lietuvos Respublikos teritorijoje. Dėl pristatymo į kitas šalis Pirkėjas gali kreiptis el. paštu rytis1171@yahoo.com

11.2.Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes pagal jo pasirinktą atsiėmimo metodą. Pirkėjui neatsiėmus prekių pagal jo pasirinktą būdą ir neinformavus Pardavėjo apie tai Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui. Prekei grįžus į prekės siuntėjo adresą už pakartotiną prekės išsiuntimą Pirkėjas turi susisiekti su Pardavėju pagal nurodytus kontaktinius duomenis.

11.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų arba alternatyvių prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo nurodytų prekių aprašymuose terminų arba Pirkėjo ir Pardavėjo aptarto prekių pristatymo termino. Esant nenumatytų aplinkybių, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.

11.4. Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo termino pažeidimą, kai šis pažeidimas yra padarytas dėl ne nuo Pardavėjui priklausančių aplinkybių.